Retourneren

Terugbetalingsbeleid


Dat je 100% tevredenheid bent is belangrijk voor ons. We bieden daarom een 30 dagen retour- en ruilbeleid. Let op: dit geldt alleen voor het volledige wijnpakket. Het is dus niet mogelijk om één of meerdere flessen uit het pakket te ruilen. Is een product bij levering beschadigd? Neem contact met ons op middels klantenservice@vegansdrink.nl 

Vanaf de dag dat je de producten hebt ontvangen bieden we een 30-dagen retour- en ruilbeleid. Let op: ruilen geldt alleen voor het volledige wijnpakket. Het is dus niet mogelijk om één of meerdere flessen uit het pakket te ruilen.

Om in aanmerking te komen voor retournering, moeten de wijnflessen ongeopend, ongebruikt, onbeschadigd zijn en vergezeld gaan van een aankoopbewijs. Let op het is niet mogelijk om één of meerdere flessen uit het pakket te ruilen. Het volledige pakket moet dus retour.

Stuur voor retourzendingen een e-mail naar klantenservice@vegansdrink.nl met als onderwerp 'Retourzendingen' en vermeld je klantnummer, ordernummer, naam en de reden voor de retourzending. Wij geven vervolgens instructies waar de geretourneerde goederen naartoe moeten worden gestuurd. 

Zorg dat je de wijn goed verpakt. Flessen die wij kapot geretourneerd krijgen kunnen wij helaas niet vergoeden.

Wij raden aan om het pakket middels 'track and trace' te verzenden om bij het retourneren van goederen situaties van "verloren pakketten" te voorkomen. 

Houd er rekening mee dat je zelf verantwoordelijk bent voor de verzendkosten van geretourneerde artikelen.

Wanneer het geretourneerde artikel is ontvangen en geïnspecteerd, ontvang je een bevestigingsmail met de status van de terugbetaling.

Als de terugbetaling is goedgekeurd, wordt deze verwerkt en wordt kort daarna het bedrag naar je rekening overgemaakt.